iherb – מוצרים נבחרים במבצעי בלאק פריידי

אפשר לקרוא לזה "האוסף הגדול" מאייהרב. אני מזמינה משם מוצרים כבר שנים. גם תוספי מזון, גם איפור ובעיקר מוצרי טיפוח.

ריכזתי לכן כאן רק את המוצרים שניסיתי בעצמי, ולא רק ניסיתי – אהבתי! מה שתראו כאן זה רק המוצרים המנצחים מבחינתי. כאלה שהייתי קונה (ואולי אקנה) עוד פעם.

קחו כמובן בחשבון שזה מבוסס אך ורק על הנסיון האישי שלי. לכל אחת מאיתנו עור אחר, ריגשויות, העדפות שונות וכו' ואתן כמובן צריכות לקחת את זה בחשבון. אני ממליצה פה מהנסיון שלי בלבד.

טיפוח השיער

שמפו של Mild by Nature – שמפו טוב, מנקה את השיער, חומרים טבעיים. הזמנתי אותו פעמיים.

סרום לשיער של GIOVANNI
בכלל, ג'ובני זו חברה מעולה של מוצרים טבעיים לשיער. יש לי גם ספריי וגם סרום שלהם.
הסרום מחליק ונותן ברק וצריך ממש מעט בכל שימוש.

שמפו מי אורז הזה מושלם בשבילי. באמת, השמפו הכי טוב שהיה לי. עוזר במניעת נשירה, השיער יוצא נקי ונעים.

מרכך לשיער של AUSSIE KIDS – מזמינה לבת שלי, אני אוהבת את המוצרים של החברה הזו לילדים. הוא עושה את העבודה, מחליק את השיער ועוזר בסירוק.

קרם לשיער של ELIZAVECCA – התאהבתי בקרם הזה. אבל אם אתן אוהבות קרם עבה יחסית שמחזיק את השיער, זה לא זה. הקרם הזה הוא קליל, נעים ולא דביק. הוא לא למטרת עיצוב שיער, אלא יותר כמו קונדישינר ללא שטיפה.

ספריי לשיער AUSSIE KIDS – גם זה עבור הבת שלי. ספריי מתיר קשרים טוב בריח ממש נעים.

ספריי לעידוד צמיחת שיער – מוצר מעניין מאוד, הרכב המעודד צמיחה של שיער חדש. אני כן רואה תוצאות אחרי שימוש של תקופה (כמה חודשים), הבעיה שאני שוכחת לשים אותו.. מומלץ אחרי שטיפה ולהשאיר. אני פחות אוהבת, מעדיפה הפוך – לשים לפני שטיפה כחצי שעה. אבל, כאמור.. הרבה פעמים שוכחת.

טיפוח פנים וגוף

דאודורנט Ultra Max – אחד הדאודורנטים הטובים. אני קונה אותו לבעלי.

סרום רטינול של artnaturals – בסדרה הזו יש כל מיני סרומים, ניסיתי כמה והם מעולים.
הרטינול עדיף לשימוש בלילה, לפני השינה. ואחריו לשים קרם מזין.

אבן גואשה – ממליצה בחום! מסאז' פנים מפנק ונעים בקלות.

דאודורנט NutriBiotics – מזמינה אותו כבר פעם שנייה. זה אחד האהובים עלי. לא משאיר סימנים לבנים, עושה את העבודה ובעל ריח נעים ועדין.

מסיכת לילה Medicube – תקשיבו, זו מציאה של ממש! שמים שכבה דקה של המסיכה (מרקם ג'לי כזה), אחרי 10 דקות בערך הוא מתייבש והולכים עם זה לישון. בבוקר מקלפים או שוטפים במים. העור כאילו נשאר מתוח כל הלילה במקום להתקמט מהכרית 🙂 הברקה!

מסיכה לרגליים Petitfee – להיט שאני מזמינה באופן קבוע. לא תמיד במלאי, אבל שווה לחכות לו. יחד עם קצת שיוף המסכה הזו מחליפה לי פדיקור. ניסיתי כמה כאלה וזה הפייבוריט שלי 100%. המחיר מצחיק, אז פשוט תנסו ותראו בעצמכן.

קרם ידיים של EOS עם חמאת שיאה – קרם ידיים יחסית עבה, אני משתמשת בו בלילה. מוסיף לחות ובעל ריח מתקתק נעים.

רטיות קולגן לפנים של Mediheal – אני לא אגיד שזה מוצר חובה, אבל הוא בהחלט נעים. אלה בעצם כמו פאצ'ים אבל גדולים יחסית והם עשויים מבד נמתח. ככה שאפשר ממש למתוח אותן על הפנים. מעניקות לחות ותחושה טובה לעור. אני משתמשת בהן אחרי מקלחת. כמו לשים מסיכה אבל מהר 🙂 וזה ממש מתאים לי.

סבון פנים של RoundLab עם מיץ ליבנה – סבון עדין, מנקה טוב, לא מייבש את הפנים. בסיס טיפוח מעולה למי שלא רוצה להסתבך.

קרם-ג'ל קולגן של ELIZAVECCA – אני אוהבת את החברה הזו. כל המוצרים שלה ממש מיוחדים. או באריזה, או במרקם. מרגיש לי כמו משהו קסום 🙂 וכמובן, הם גם טובים.
אני משתמשת בקרם הזה בתור קרם או מסכת לילה. התחושה היא שהעור באמת מקבל הזנה ולחות בלילה. והיא בכלל לא שמנונית כי המרקם הוא ג'לי כזה.

שפתונים של SIERRA BEES – שפתונים מעולים שהייתי מזמינה עוד לפני שנים. לאחרונה הזמנתי שוב והם עדיין טובים 🙂 במחיר מעולה.

מסכת בוץ של ELIZAVECCA – אמרתי לכן שכל מוצר שלהם הוא ייחודי. אז גם מסכת הבוץ הזו. אחרי שמורחים אותה, היא הופכת לבועות! עושה אחלה עבודה בניקוי והזנה של העור.

טונר חלבי של TIRTIR – טירטיר נחשב "לוקס" של הקוסמטיקה הקוריאנית. הטונר הזה לא זול, אבל הוא באמת ברמה. האריזה גם גדולה ומספיקה להמון זמן. נותן לחות וממש גורם לעור להיות זוהר.

סבון פנים ירוק ALL CLEAN – אחד מהמוצרים הראשונים של קוסמטיקה קוריאנית שניסיתי. סבון מעולה, אחלה מחיר. לא מייבש ומוריד טוב איפור.

קרם קולגן MASON – קרם קולגן מזין במחיר מצחיק. קחו בחשבון שהקרם הזה כן קצת כבד אז אם יש לכן עור שמן, אולי פחות יתאים לכן. אני שמה אותו בלילה ובבוקר אין לי תחושת שמנוניות, אבל לי יש עור מעורב-יבש.

שמן הידרופילי לניקוי HEIMISH – גם זה אחד מהמוצרים הקוריאנים הראשונים שהכרתי. מה זה השמן הזה? שמן שנמס במים וממיס גם את כל האיפור והלכלוך. אני משתמשת בו כשיש לי הרבה איפור על הפנים. מורחים אותו ואחר כך שוטפים במים עם סבון פנים.

קרם לשיזוף עצמי JERGENS. ניסיתי כמה וזה בין הטובים. הריח שלו נעים יחסית לכל השאר, השיזוף לא מופיע מיד אלא בהדרגה ולכן לא רואים מריחות צבע לא טבעי.

איפור

BB קרם Missha – ללא ספק אחד הפייבוריטים שלי בתור מייקאפ. יש לו אחלה כיסוי אבל לא עבה מדי. מחליק את העור ועושה גוון אחיד.

אודם של PERIPERA – טינט שפתיים מט מושלם. עמיד, לא מייבש, פיגמנט חזק.

אודם מט ROM&D – עוד אודם מט מעולה.

טינט לחות ROM&D – שפתון לחות עם פיגמנט. מאוד אוהבת אותו. יש לי 2 צבעים שונים. הוא כמו גלוס אבל הרבה יותר עדין ונותן לחות. אני לא אוהבת גלוסים.

מסקרה של HEIMISH – הייתי סקפטית לגבי המסקרה הזו כי אני אוהבת רק מברשות סיליקון. אבל! היא אכן לא נמרחת. בכלל! ואני יודעת, כי לפעמים יש לי אלרגיות ואז העיניים שלי דומעות. המסקרה הזו לא נמרחת. היא יורדת בסוג של פירורים כאלה. אבל רק אם נוגעים בריסים או רוצים להוריד. אם לא נוגעים היא עמידה וטובה.


אם במקרה אתן עדיין לא בקבוצת הווטסאפ שלי, תצטרפו כי את כל המציאות השוות, הסקירות וההמלצות שלי, וגם קישורים מוסתרים לרפליקות של מותגים, אני שולחת שם באופן קבוע. מחכה לכן 😘

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *