סקירה של פריטים מחנות המפעל האיכותית FANSILANEN


קיבלתי 2 פריטים מהחנות FANSILANEN שהיא חנות מפעל ותיקה ואיכותית בעלי אקספרס וכמובן צילמתי לכן הכל כדי שתוכלו להתרשם מהאיכות, החומרים ואיך הבגדים בסוף נראים על בן אדם (עלי, כלומר 🙂

סריג:

הצבע שלי: GRAY

מידה: S

אני בדרך כלל לובשת S או XS, הגובה שלי 1.63
המידה התאימה לי טוב, זו גזרה שאמורה להיות צמודה.
הבד מחמם ונעים והאיכות מעולה.

מכנסיים:

הצבע שלי: DARK GRAY

מידה: S

אני בדרך כלל לובשת S או XS, הגובה שלי 1.63
המידה התאימה לי טוב, האורך בול, לא יתאים למישהי יותר גבוהה (אז צריך מידה יותר גדולה).
איכות מושלמת.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *