סקירה של פריטים מחנות המפעל האיכותית FANSILANEN
קיבלתי 2 פריטים מהחנות FANSILANEN שהיא חנות מפעל ותיקה ואיכותית בעלי אקספרס וכמובן צילמתי לכן הכל כדי שתוכלו להתרשם מהאיכות, החומרים ואיך הבגדים בסוף נראים על בן אדם (עלי, כלומר 🙂
סריג:

הצבע שלי: GRAY
מידה: S
אני בדרך כלל לובשת S או XS, הגובה שלי 1.63
המידה התאימה לי טוב, זו גזרה שאמורה להיות צמודה.
הבד מחמם ונעים והאיכות מעולה.
מכנסיים:

הצבע שלי: DARK GRAY
מידה: S
אני בדרך כלל לובשת S או XS, הגובה שלי 1.63
המידה התאימה לי טוב, האורך בול, לא יתאים למישהי יותר גבוהה (אז צריך מידה יותר גדולה).
איכות מושלמת.