קרדיגן אדום 100% כותנה

הצבע שלי: RED

מידה: M

אני בדרך כלל לובשת S או XS, הגובה שלי 1.63
הקרדיגן לא ממש צמוד, אז אם הייתי רוצה מראה צמוד יותר, גם S היה מתאים.
הבד נעים והופתעתי לטובת מהאיכות!
מה שכן, הוא לא ממש מחמם.. אז אם קר בחוץ צריך לתכנן חולצה ארוכה מתחת או עוד שכבות מעל.

פריטים נוספים שיש עלי בסרטון (לחצו על התמונה למעבר לדף המוצר):

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *