סקירה של פריטים מחנות המפעל האיכותית FANSILANEN
קיבלתי 2 פריטים מהחנות FANSILANEN שהיא חנות מפעל ותיקה ואיכותית בעלי אקספרס וכמובן צילמתי לכן הכל כדי שתוכלו להתרשם מהאיכות, החומרים ואיך הבגדים בסוף נראים על בן אדם (עלי, כלומר 🙂 סריג: הצבע שלי: GRAY מידה: S אני בדרך כלל לובשת S או XS, הגובה שלי 1.63המידה התאימה לי טוב, זו גזרה שאמורה להיות צמודה.הבד…